اموزش انلاین بازی کردن کانتر سورس
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان News و آدرس cs-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 





سلام دوستان
به درخواست یکی از دوستان اینو گذاشتم
خودتون میدونید که محبوب ترین سری کانتر ، 1.6 هستش!! ولی من علاقه شدیدی به کانتر سورس دارم و میخوام کسانی که دوست دارین بتونن این بازی رو به صورت آنلاین انجام بدن

مرحله اول (دانلود بازی) :

من جاهای مختلفی بازی کانتر رو با حجم زیاد : 2 گیگ - 700 مگ و 500 مگ که به شما توصیه میکنم 500 مگ رو دانلود کنید و مطمئن باشید برای اجرای بازی مشکلی پیدا نخواهید کرد ،

نکته: بعد از نصب بازی و پچها حجم بازی تقریبا 2 گیگ میشه

حجم: 548.72 مگابایت


لینک دانلود

نکته مهم: تو نصب یک خطا میده که شما گزینه "Ignore" رو کلیک کنید.

اگر این بازی رو دارین حتما از مرحله 2 شروع کنین ، من خودم این بازی رو داشتم و فقط پچ ها رو دانلود کردم

مرحله دوم ( دانلود پچها) :

تو این مرحله میخوام آپدیتهای بازی رو که برای بازی آنلاین نیاز دارید معرفی کنم و شما هم دانلود کنید.

دانلود پچ اول و ورژن 16 با حجم 229 مگابایت

دانلود پچ دوم و ورژن 17 با حجم 9 مگابایت

دانلود پچ سوم و ورژن 18 با حجم 12 مگابایت

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

2.4 GHz Processor
512 MB RAM
DirectX 9 level graphics card
Windows 2000/XP
Mouse
Keyboard
Internet Connection

تصاویری از بازی:


و در آخر هم دو تا سرور ایرانی بهتون معرفی میکنم که میتونیم اینجا با هم بازی کنیم

پیشگامان که آدرسش 85.9.77.134:27017 است.
شاتل که آدرسش 85.15.1.66:27015 و پسوردش shatelcss است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:اموزش انلاین بازی کردن کانتر سورس , ] [ 1:55 ] [ Sajad-F ]

درباره وبلاگ

WelCome 2 wEb Tehran-Cs
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 1511
بازدید کل : 106604
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1