تجربه شیرین یک پیشرفت/پیش نمایش FIFA 13
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان News و آدرس cs-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

به نام خداوند کوروش

FIFA 13
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
سازنده:EA Sports
ناشر:Electronic Arts
سبک:sports/sim/soccer/Tradittional
پلتفرم:Xbox360/Ps3/Pc/3Ds/Vita/Ps2/Wii/Psp
تاریخ انتشار:For Ps2/Ps3/Xbox360/Psp Q3 2012 & For Pc/Wii/3Ds/Vita 17september 2012


موجی از پیشرفت
واژه پیشرفت زیباترین واژه ایست که برای مجموعه سری بازی پرطرفدار فیفا میشود به کار برد. واقعا هر سال که شاهد عنوانی از این سری هستیم شاهد درجا زدن و ایستایی نبودیم و حال با انتشار نسخه ۱۳ آن هم نخواهیم بود. جناب روتر تهیه کننده اجرایی بازی در فشانیهای جالبی انجام داده اند که در لابلای متن به آنها نیز اشاراتی خواهیم کرد. در این مقاله قصد بررسی چند سیستمی که در این بازی تعبیه شده اند رو داریم تا متوجه شوید هرآنچه در متن گفته شده است عین صداقت است و واژه پیشرفت را تنها در متن نبینید بلکه آن را لمس کنید. از سیستمهایی که در بازی جلوه نمایی خواهند کرد میشود به سیستم ضربه آزاد زنی جدید, سیستم کنترل توپ جذاب, سیستم دربلینگ زیبا و…اشاره کرد.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
مورینیو, مردی که همگان را به تفکر وا میدارد!
نه نه خواهشا فکر فن بازی در مورد شخصیتها را از سر بدر کنید چون در این مقاله قصد معرفی شخصیتهای محبوب و یا مورد علاقه نویسنده را نداریم. بحث, بحث بازی هست, جناب روتر میفرمایند: سیستم و رهگشای تمامی تغییراتی که در بازی ما شاهدش هستیم در یک جمله خوزه خلاصه میشود.”مورینیو سرمربی بزرگ رئال مادرید پس از شکست بارسا مقابل چلسی گفته بوده است: یکی از بهترین چیزها در مورد فوتبال این است که غیر قابل پیش بینی است” تمامی شب و روز نخوابیدنهای تیم سازنده به هرچه نزدیکتر شدن تم گیم پلی بازی به واقعیت است. روتر میگوید: بعد از شنیدن این جمله از خوزه ما به شدت متحول شدیم و درام یک بازی غیر پیش بینی را فراهم کردیم, چیزی که بسیار غیرمنتظره باشد و شما را از جای خود بلند کند مثل ۴ گلی که اسپانیا در فینال یورو به ثمر رساند(این قسمت آخر را نویسنده منباب مزاح گفته است).
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
FIRS TOUCH CONTROL
بسیار عالی رسیدیم به بخش بررسی چند سیستم جالب در بازی که به زیبایی هرچه تمامتر طراحی شده اند. یکی از این سیستمها همین سیستم است که نامش را در تیتر میبینید, بله سیستم کنترل توپ بعد از دریافت پاس از سوی یاران و یا حتی توپهای تصادفی که از بازیکنان تیم رقیب دریافت می کنید. قصد مبسوط توضیح دادن در هر سیستم را نداریم زیرا که این سیستمها بسیار جالب هستند و تا تجربه عینی نداشته باشید متوجه امر به طور کامل نخواهید شد, در سری قبلی بازی بازیکنانی که از یک رده ای بالاتر بودند مثلا ۶۰ توان بالایی در کنترل توپ داشتند و به راحتی آنرا کنترل کرده و پاسهای ظریف و دقیقی ارسال میکردند ولی اینبار بسته به نوع حرکت توپ مثلا چرخشی بودن, سرعت و قدرت آن, و همچنین توانایی فنی بازیکن و حالت وی مثلا در حرکت بودن یا ایستاده بودن یا تحت فشار بودن و…کنترل توپ بسیار متفاوت عمل خواهد کرد. پس خطای انسانی هم درگیر ماجرا شده است که بسیار جذاب خواهد بود.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
COMPLETE DRIBBLING
به به میرویم به سراغ یکی از سیستمهای خوب بازی با نام سیستم دریبلینگ که بنده به شخصه به وفور ازآن در این بازی استفاده خواهم کرد, تسلط بر روی توپ برای شما بسیار بهتر از قبل شده است, سیستم تصاحب توپ از حریف بسیار بهتر عمل خواهد کرد, پیراهن بازیکنان را خواهید کشید تنه فنی های بسیار زیبا و ظریفی را خواهید زد, با حقه های بسیار جالبی مدافع حریف را دور خواهید زد(البته اگر فردی مانند رونالدو یا مسی باشند که دیگر غوغا به پا خواهد شد). ایجاد موقعیتهای گل زنی بسیار ارتقا داده شده اند و همچنین ارسالهای جناحین هم طبیعی تر به نظر میرسند. همچنین با فشردن دکمه های ال تی و آر تی در پشت دسته ایکس باکس و همچنین چرخاندن ال اس مکانیک دریبلینگ فعال خواهد شد. این مکانیک بسیار جالب را در فیفا استریت دیده بودیم که اینبار هم در این نسخه آنرا تجربه خواهیم کرد.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
FREE KICK
بله سیستمی در بازی که کسانی که معمولا در چیدن استراتژیهای داخل بازی و تاکتیک ها موفق نمیشوند و یا زمانیکه به بن بست تاکتیکی در مقابل تیم حریف میرسد و به شکلی میخواهید گره داستان را باز کنید و یا هنر ضربات ایستگاهی خودتان را به رخ حریف بکشید از آن استفاده میکنید. در سیستم ضربه آزاد زنی جدید بازی شما گزینه های متفاوت تری را در بازی شاهد خواهید بود, ۱تا۳ بازیکن را پشت توپ بفرستید و با پریدن دو تای آنها دیوار دفاعی را منهدم کنید بعد شوتی فنی را روانه دروازه بکنید. البته دفاع هم نقش سیفی جات را ایفا نخواهد کرد بلکه با اضافه کردن نفر در دیوار دفاعی و یا جلو آمدن و یا حتی مارک کردن فرد خطرناک در محوطه جریمه میتواند نقشه های شما را بر آب کند. حتی طراحی چیدمان دیوار دفاعی و یا استراتژی زدن ضربه را میتوانید از قبل تدوین کنید.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
تغییراتی محسوس و ارزشمند
موتور گرافیکی بازی ارتقا داده شده است و سیستم برخورد بازی بسیار پیشرفته تر شده است به شکلی که دیگر با برخورد دو بازیکن با یکدیگر شاهد پرتاب شدن های مضحکانه و نامعقول نخواهیم بود بلکه با زمین خوردن بازیکنی دردی از طریق زمین به بازیکن و از بازیکن از طریق امواج به شما منتقل خواهد شد خلاصه مطلب بدین شکل که برخوردها بسیار طبیعیتر از گذشته خواهند بود. هوش مصنوعی بازی پیشرفته تر شده است به طوری که سیستم حمله همه جانبه و یا دفاع مطلق را هم شاهد خواهیم بود یعنی اینکه اگر تیم حریف قدر بود و توان حمله همه جانبه نداشتید دفاع عالی و منسجم را پیشه کرده و به فکر ضد حمله میتوانید باشید زیرا که تیم مقابل دیگر با سه بازیکن حمله نمیکند بلکه ممکن است هافبک دفاعیهای آنان نیز به جلو فراخوانده شده و فضا برای ضد حمله شما فراهم گردد. در مجموع نسخه قبل از بازی فیفا به نحوی قابل بازگویی است که بر روی قله شبیه ساز فوتبال قرار داشت و حتی صحبتهای مسئولین تیم سازنده رقیب هم در نوع خود جالب بود که میگفتند آنها یعنی اعضای تیم فیفا از المانهای موفقیت ما استفاده کرده اند, به نظر نویسنده الگو برداری از فاکتورهای خوب و مثبت هم خودش هنر است البته اگر این امر را کاملا بپذیریم. بایستی گفت این نسخه هم پیشرفتهای جالبی را در خود دیده است و صبر ما را برای تجربه اش بسیار لبریز کرده است. پس امید بر این که این نسخه هم بر طرفداران این بازی بیفزاید و مخاطبین قبلی را نیز کماکان راضی نگه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:تجربه شیرین یک پیشرفت/پیش نمایش FIFA 13, ] [ 23:39 ] [ Sajad-F ]

درباره وبلاگ

WelCome 2 wEb Tehran-Cs
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 1515
بازدید کل : 106608
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1