۴ نکته که باید در مورد Crysis 3 بدانید
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان News و آدرس cs-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با کرایسیس ۳ که تا سال آینده منتشر نخواهد شد، خود را هر روز بیش از پیش مشتاق و هیجان‌زده‌ی برداشتن یک تیر و کمان خفن و  زدن به دل جنگل رشد کرده در قالب نیویورک می‌بینیم. مجله‌ی Xbox 360 با کارگردان بخش توسعه‌ی بازی مصاحبه‌ای انجام داده تا این اشتیاق ما را بیشتر و با اطلاعات جدیدی ما را راضی کند. در گفتگو با Rasmus Højengaard 4 نکته‌ی خاص در مورد این بازی به دست آمده که دنیای بازی برای شما ترجمه نموده و می‌توانید آن را بخوانید:

۱٫ دستور گرفتن را فراموش کنید – شما قوانین را تعیین می‌کنید

“ما می‌خواستیم داستان «پرافت» را تعریف کنی. -یک آدمی که همه جوره از شکست خورده است ولی به این دلیلی شکست خورده که چیزی که دیگران می‌خواسته‌اند را انجام داده- همین مسئله باعث شده که او مرتکب اشتباه شود و افرادش را به کشتن دهد. بر عکس این حالت یعنی این‌که شما مطیع دیگران نباشید و هر کاری که فکر می‌کنید درست است انجام بدهید. و چه چیزی بیش از شکار کردن به شما احساس قدرت می‌دهد؟”

۲٫ بهترین هوش مصنوعی در سری

“کرایسیس و کرایسیس ۲ از نظر مقیاس با یک‌دیگر کاملا تفاوت داشتند. ما واقعا بسیار بسیار سخت بر روی هوش مصنوعی کار می‌کنیم و من می‌توانم بگویم که همین نسخه‌ی آلفای بازی هم خیلی خوب است. عمل هوش مصنوعی هم از راه بسیار دور و هم وقتی خیلی نزدیک هستید به موقع واکنش نشان می‌دهد. در واقع خیلی مانده تا کار تمام شود، هنوز نه ماه مانده تا انتشار بازی. ولی من خیالم از هوش مصنوعی بازی به قدری راحت است که می‌گویم بهترین هوش مصنوعی را در سری در این بازی خواهیم دید.”

۳٫ اندازه مسئله‌ای نیست، اما ارتفاع چرا

“مطمئنا شما در این بازی کل جزیره را همچون Crysis  در اختیار ندارید ولی همچنان محیط بازی بسیار بزرگ و پر از موقعیت‌های مختلف است. این‌جا، شما می‌توانید در جنگل باشید و اتفاقی به یک ساختمان نیمه تخریب شده برسید و وارد آن شوید که فرصت‌های زیادی از گیم‌پلی به شما می‌دهد. نقاط دید خوب برای تک‌تیراندازی، گزینه‌هایی برای آماده شدن برای پریدن روی دشمنان. مقیاس دیگر بزرگ‌تر از قبل نیست ولی ساختمان‌های بلند مسئله‌ی مهمی است.”

۴٫ حتی کرایتک هم واقعا نمی‌داند که نانوسوئیت چگونه کار می‌کند

“انصافا نانوسوئیت یک تجهیزات بسیار پیچیده‌ است و می‌تواند کارهای زیادی انجام بدهد.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:۴ نکته که باید در مورد Crysis 3 بدانید, ] [ 23:25 ] [ Sajad-F ]

درباره وبلاگ

WelCome 2 wEb Tehran-Cs
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 234
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 1617
بازدید کل : 106710
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1